Overzicht Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaukaarten
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retour te voltooien, vereisen we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop.
Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout (Gescheurde en gebruikte zak)
- Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende terugbetalingen Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u nog steeds uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@rookmeester.nl.
Sale artikelen Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, sale artikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@rookmeester.nl en stuur uw artikel naar: Erichemsekade 15, 4117GX Erichem.
Geschenken Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of de cadeaugever had de bestelling naar zichzelf verzonden om het later aan u te geven, zullen we een terugbetaling aan de cadeaugever verstrekken en zullen zij op de hoogte zijn van uw retour.
Verzending van retouren Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: Erichemsekade 15, 4117GX Erichem.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig? Neem voor vragen over terugbetalingen en retouren contact met ons op via info@rookmeester.nl.